Tecnología y trabajo: ¿los call centers están marcando el camino? Si sí, ¿hacia dónde?

Authors

  • Jordy Micheli Thirion

DOI:

https://doi.org/10.29340/62.2209

Abstract

---

Downloads

Download data is not yet available.

References

Brynjolfsson, Erik y McAffee, Andrew, 2014, The Second Machine Age, W. W. Norton & Company, Boston.


Jacobs, Jane, 1992, The Death and Life of Great American Cities, Vintage Books, Nueva York.


Mazareanu, E., 2018, “Leading States with the Highest Number of Call Center Workers in the United States as of July 2018”, en Statista. Disponible en línea: https://www.statista.com/statistics/580586/states-with-the-highest-employment-call-centers-us/. Consultado el 20 de junio de 2018.


Reich, Robert, 1991, The Work of Nations, Alfred A. Knopf, Nueva York.

Downloads

Published

2020-01-30

How to Cite

Tecnología y trabajo: ¿los call centers están marcando el camino? Si sí, ¿hacia dónde?. (2020). Desacatos. Revista De Ciencias Sociales, 62, 196-200. https://doi.org/10.29340/62.2209